FANDOM

WyglądEdytuj

Giganci są brzydkimi stworzeniami. Mają wielkie brzuchy, niekształtne głowy, wydłużone kończyny i szyje oraz zdeformowane twarze. Oczywiście głównym ich walorem jest wysokość. Przeciętny gigant osiąga nawet 5-6 m. Mimo jednak wielkości i wydłużonych kończyn,  mają małe dłonie, co wygląda całkiem komicznie. Stopy natomiast są ogromne, aż za duże. Do tego wszystkiego giganci posiadają gęste owłosienie, które przyprawia o mdłości.

Charakter, kultura, rzemiosłoEdytuj

Gigant z reguły nie są agresywną rasą, trzymają się raczej z tyłu myśląc o dobrze swojego ludu. Jeżeli nie mają regularnej armii i nie przeprowadzają żadnych kampanii, to co robią w swoim kraju? Giganci są inteligentni (co mogą mylić pozory), żyją też bardzo długo przez co mogą się wiele nauczyć. Głównie zajmują się alchemią. Ich dżungle posiadają wielkie zasoby różnych ziół leczniczych. Jest to idealne środowisko dla nich. Dżungle Mekrylskie posiadają wysokie drzewa na których rosną różne liście bądź owoce, posługujące do sporządzania mikstur. Są na tyle wyrośnieci by zrywać te składniki i tworzyć z nich niesamowite napoje. 

Jest jeszcze jedna popularna funkcja w Mekrylu. Giganci odnaleźli wielkie złoża kamienia runicznego. Jest on bardzo cenny, gdyż można w ten kamień zakląć jakąkolwiek moc, by później przekazać ją broni, bądź zbroi. Wielu z nich zajmuję się wydobyciem tego minerału, jest to ciężka praca, której gigant idealnie podołuje.

Mekrylianie są bardzo zamknięci, nie dopuszczają wejścia obcych do ich miast. Nie lubią też się dzielić swymi eliksirami, zatrzymują je raczej dla siebie i są tylko skłonni sprzedawać je monarchą. Jednakże tylko tym monarchą, którzy osobiście się zjawią po kupno trunku. Tak czy siak ceny są niesamowicie wygórowane, więc tylko najbogatsi z najbogatszych mogą takie nabyć. Jedynym sojuszem jaki zawarł Mekryl, było dołączenie do Mniejszości Bezbożnej. Wyrzekli się Meemosa, nienawidzą go za ich wygląd i nie chcą uznawać go jako swojego stworzyciela. Swoich również poszkodowanych braci Ogrów, także zaprosili do organizacji.

TerenyEdytuj

Mekryl mieści się na południu, graniczy z Nordią, Kraililem i Nekminem. Od zachodu na państwo gigantów stacza się pasmo górskie Titan. Właśnie w tych górach jest wydobywany kamień runiczny. Teren Mekrylu jest usiany wysokimi drzewami (las mekrylski i las turyski) , jedynie na granicy z Nordią można dostrzec Nizinę Nowonordycką. 

Mekryl posiada tylko trzy duże miasta gdzie giganci rzeczywiście żyją w społeczeństwie. Kalmanach, Impar i Imivi.

POST NIEDOKOŃCZONY!!!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki