FANDOM

Nekris jest jednym z Potężnych Runerów Akeja. Jego zadaniem, jak każdego innego Runera było stworzenie rasy, która będzie żyć w Akeji. Otrzymał moc od niego i za jej pomocą miał tego dokonać. Nekris bardzo chciał stworzyć dwie rzeczy, które już powstały. A były to dzieła Najpotężniejszych. Jedyna zasada jaka obejmowała Potężnych polegała na zakazie powtarzania ich dzieł. Potężni nie mogli powtórzyć dzieła Najpotężniejszych za wszelką cenę. Jednak Nekris był zazdrosny, o ludzi i magię, był tak zazdrosny że podjął się zuchwałych czynów. Najpierw zrobił własną magie, nazwał ją nekromancją, pozwalała ona na pobieranie mocy z dusz innych stworzeń. Dzięki tej magii Nekris zyskał nieskończoną ilość mocy. Następnie podjął się tworzenia ludzi, jednakże w międzyczasie reszta Runerów doniosła Akejowi o czynach Nekrisa. Ze względu na bezradność Runerów, sam Akej osobiście postanowił zgładzić go. Nie okazało się to takie łatwe, Nekris wygrał pojedynek i Akej musiał pozwolić na jego pozostanie w Akeji. Zaprzysiągł natomiast zemstę i rozkazał innym Runerom, nigdy nie akceptować Nerkomantów, starać się ich wyplenić i zniszczyć. Nekris po zregenerowaniu sił dokończył swój lud i podarował mu nekromancję, przez co stał się bardzo silny. Zwycięstwo Nekrisa narobiło jednak więcej kłopotów Akejowi, w wymiarze Akejskim, gdzie żyły anioły wybuchł bunt. Trzy z piętnastu Archaniołów postanowiło przejść na stronę Nekrisa, uważały że jest potężniejszy i to jemu powinni służyć. Nazywali się Ulryn, Azyk i Briel. Zaczęły się walki aniołów, chcąc się wydostać, zaczęli atakować przeciwstawiających się braci. Gdy Nekris usłyszał o tym nie pozostawił ich bez pomocy. Takim bodźcem powtórzył jeszcze jedno dzieło, jakim były smoki. Zrobił je na wzór smoków Amina, jednak nazwał je Nekromackimi, całkowicie pozbawione własnej woli i inteligencji. Wojonicy kierują nimi za pomocą magii. Nekris otworzył portal, którym jego smoki pod dowództwem Nekromantów ruszyli do wymiaru Akejskiego. Walka ponownie została wygrana i aniołowie zeszli na ziemię. Nazwali się Upadłymi Aniołami i żyją na rozkazach Nekrisa. Od tamtej pory Akej zapieczętował wszelkie wejścia do jego wymiaru. Zesłał wielkie aniele legiony na ziemie, a dla Archaniołów stworzył dom w innym wymiarze, po czym zamknął się i już nigdy nie wyszedł, jednak nadal komunikował się z ludem. Powstali Prorocy, którzy otrzymali życiowy cel przekazywania wiadomości Akeja. Dzięki Upadłym Aniołom Nekris ustalił granice swego państwa i nazwał je Nekmin z miłości do samego siebie. Nigdy nie stał się Podporą tak jak inni Potężni, rządzi swym państwem jako bóg i król.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki