FANDOM

Nilnor nie był chciwy ani nie pożądał dużego splendoru. Chciał tylko, by jego lud był pożyteczny i żył beztrosko. Pomyślał wtedy o małych stworzonkach: tors z sześcioma nóżkami. Tak właśnie powstały pająki. Rozmnażały się błyskawicznie, lecz także szybko umierały. Deptane i zabijane przez większe istoty w Akeji. Nilnor zdenerwował się, nie mógł przecież pozwolić, by jego lud wymarł. Chciał, by żył tak, jak miał żyć. Jednakże było to niemożliwe, z tego zdał sobie sprawę. Stworzył zatem pięciu Pierworodnych, o wiele większe stworzenia, wielkością dorównujące człowiekowi. Posiadały nogi i ręce, a także inteligencję. Pierworodni również posiadali zdolność szybkiego rozmnażania się, więc nowa rasa wkrótce powstała. Arachni szybko rozprzestrzenili się po Akeji. Atakowali wszystkie państwa wokół nich.  Zaprzestali ataków dopiero, gdy magowie i templariusze rozpoczęli przeciwko nim krucjatę. Zakon wygrał tę wojnę, a Arachni ustalili nareszcie granice swego państwa. Do tej pory są jednym z większych państw w Akeji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki