FANDOM

Pewnie zastanawiasz się kto stworzył te stronę? Jaki jest tego sens? I o co w ogóle tutaj chodzi?

Odpowiem Ci na te pytania, może to być trochę zaskakujące, albo może też być dziwne. Autor tego świata nie jest kimś z wielkim stażem pisarskim, nie wydał wielu książek tak naprawdę to żadnej. Piszę z wyobraźnią i stara się przekazać czytelnikom to co zrobił. Tym autorem jestem ja, może trochę nieprzeciętny chłopak, który chciał stworzyć coś wielkiego, pisać w tym świecie opowiadania i przy okazji stworzyć też grę, która porywa.

Pierwszym natchnieniem do stworzenia tego wszystkiego, był RPG. Każdy człowiek zainteresowany fantastyką miał do czynienia z tym rodzajem gry. Jest GameMaster, który przewodzi graczami w ich poczynaniach i stara się urozmaicić rozgrywkę. Rzucasz kostkami by zdawać testy, co kształtuje twoją przyszłość. Właśnie w takie gry gramy z kolegami. Pomyślałem, że miło by było kiedyś być GameMasterem zamiast graczem. Pierwsze co przyszło mi na myśl to przeczytać podręcznik do znanej gry Warhammer. Teraz zaskoczy was mój bodziec do zaczęcia tworzenia, było to zwykłe lenistwo. Nie chciało mi się czytać tak wielkiego podręcznika. Pomyślałem, że łatwiej będzie począć własny świat i zasady gry. Tak właśnie się wciągnąłem, pracowałem rok gdy mój świat i zasady gry były już gotowe do próby. Zebrałem więc moich kolegów i rozpoczęliśmy sesje.

Szczęśliwie okazało się, że wszystko wyszło w miarę dobrze i zbalansowanie, tylko świat kulał nieco. Zacząłem więc go drastycznie poprawiać, dorabiać kultury, nazwy, władców i bohaterów. Po półrocznej, dziewięcioosobowej sesji Akeja była już w całkiem ładnym stanie, zasady także dostały poprawki, z czego gra zrobiła się ciekawsza.

Ta strona ma swój cel. Chce pokazać ludziom co stworzyłem. Jestem z tego dumny i myślę, że mogę się tym pochwalić. Różni ludzie, którzy czytali moje pracę także wydawali pozytywne opinie na ich temat. Także po troszkę ponad półtorej roku podjąłem się tworzenia tej strony. Będzie tutaj co szukać pradawny język, ciekawa fabuła, wiele wątków głównych, kultury i wiele innych rzeczy, które wciągną.

Strona będzie tworzona sukcesywnie, zależnie z moją weną. Dodaje moje wyobrażenia o tym świecie. Życzę miłego czytania poematów, opowiadań czy fabuły, która tu jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki